گزارش تمرین پرسپولیس Ùˆ باز هم مصدومیت

گزارش تمرین پرسپولیس و باز هم مصدومیت




 

 


گزارش تمرین پرسپولیس و باز هم مصدومیت


تاریخ : شنبه ،
18 شهریور 1391

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حالي برگزار شد که يک بازيکن ديگر به جمع مصدومان اين تيم اضافه شد.


تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه آماده سازي خود براي ديدار هفته‌ هشتم ليگ مقابل نفت تهران از ساعت 10:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشي فر تمرين کرد.

تمرين امروز بيشتر به اجراي دستورات تاکتيکي ژوزه در بخش‌هاي مختلف مربوط مي‌شد.

*در بخشي از تمرين کئون هافبک کره اي پرسپوليس در برخورد با يکي از بازيکنان از ناحيه مچ پا مصدوم شد و آنقدر شدت آسيب ديدگي‌‌اش زياد بود که روي دوش پزشکان تيم به رختکن رفت. اين بازيکن که در پست هافبک دفاعي بازي مي‌کند، پس از مصدوميت روبرتو سوسا ديگر هافبک دفاعي پرسپوليس خريداري شده بود و حال آسيب ديدگي‌ او مي‌تواند بار ديگر پرسپوليس را در اين پست دچار مشکل کند. بنا به اعلام سايت باشگاه پرسپوليس اين بازيکن حداقل به مدت يک ماه از ميادين دور خواهد بود.

** مهرداد پولادي که در اردوي تيم ملي مصدوم شد و به ايران برگشت با حضور در کلينيک باشگاه روند درمان پاي خود را آغاز کرد. امير حسين فشنگچي هم با حضور در کلينيک زير نظر پزشکان باشگاه به مداواي پاي خود پرداخت. هر دو بازيکن حداقل يک ماه از ميادين دور خواهند بود.

** حميدرضا علي عسگر که پنجشنبه از سوي ژوزه کنار گذاشته شده بود پس از صحبت با رويانيان به تيم بازگشت در تمرين حاضر شد، اما با بازيکنان بازي نکرد. قرار است کميته‌ انضباطي باشگاه فردا راي خود را درباره اين بازيکن اعلام کند.

** پرسپوليس روز دوشنبه بازي تدارکاتي دوم خود در تعطيلي‌هاي ليگ را برگزار مي‌کند اما هنوز حريفش در اين بازي مشخص نشده است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل